1. Jak se přihlásit na náš tábor?

    • Stačí vyplnit elektronickou přihlášku na našem webu. Jakmile přihlášku odešlete, nahraje se do našeho systému a po schválení Vám dorazí email s potvrzením o přijetí. Po zpracování přihlášky Vám zašleme email se všemi informacemi ohledně platby tábora a informační brožurku.
  2. Provedl jsem online registraci, ale nepřišel žádný email.

    • Měli by vám přijít dva emaily, první automatický nejpozději do hodiny, druhý osobní v řádu několika dnů. Pokud vám žádný email nedorazil, pravděpodobně nastala jedna z těchto variant:
      • - email spadl ve vaší emailové schránce do složky spam, zkontrolujte ji, prosím
      • - zadali jste špatnou emailovou adresu, v tomto případě nás neváhejte kontaktovat (telefonicky nebo emailem)
  3. Co když dítě onemocní? Vrácíte peníze?

    • V takovém případě vracíme náklady na jídlo, které činí 100 Kč/den. Ostatní záležitosti zařizujeme dopředu a není proto možné na takovou situaci pružněji reagovat. Pokud najdete za dítě náhradu, vrátíme plnou cenu.
  4. Je možné využít platby od zaměstnavatele?

    • Ano, je možné vystavit fakturu, kterou Vám zaměstnavatel proplatí. V takovém případě nám napište email, nebo kontaktujte přímo táborového hospodáře.
  5. Dostaneme slevu z ceny tábora, když dítě odjíždí dříve?

    • Ve výjimečných případech, kdy dítě přijíždí na tábor později nebo dříve odjíždí, je možné se domluvit na individuální slevě. Pokud tato situace nastane, kontaktujte našeho hospodáře nebo hlavního vedoucího tábora.
  6. Kdo jsou vaši vedoucí?

    • Tým vedoucích je složen ze skupiny lidí, kteří prošli výchovou našeho oddílu a účastnili se táborů od dětství. Mají splněnou kvalifikaci (zdravověda, bezpečnost na táboře), stanovenou skupinou Čtrnáctka, která náš tábor zastřešuje. Dbáme na to, aby každý vedoucí byl autoritou pro děti, měl dostatečné zkušenosti s vedením dětí na táboře a především uměl kvalitně zabavit děti odpovídajícím programem.
  7. Jaké je hygienické zázemí na táboře?

    • Náš tábor se řídí velice přísnou vyhláškou ministerstva zdravotnictví (č. 106/2001 Sb. Vyhláška o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti, ve znění vyhl. č. 148/2004 Sb., vyhl. č. 320/2010 Sb. a vyhl. č. 422/2013 Sb. a č. 410/2005 Sb. Vyhláška o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých, ve znění vyhlášky č. 343/2009 Sb.). Každoročně se podrobujeme hygienické kontrole, která je vždy v pořádku. Rok 2013 proběhl s pochvalou.
  8. Jaká je kvalifikace Vašeho zdravotníka?

    • Na našem táboře působí zdravotník z řad nemocničního personálu oddělení ARO, který má zkušenosti s intezivní a urgentní medicínou a dalece přesahuje minimální nutné požadavky na vykonávání této funkce. Zdravotní zázemí je taktéž nadstandardní. Zdravotník má více jak desetileté zkušenosti s působením na letních táborech.
  9. Stornovali jsme pobyt pro naše dítě. Kdy nám bude vrácena odpovídající finanční částka?

    • Peníze vracíme vždy po uzavření účetnictví, tedy po skončení tábora. Pro bližší informace můžete kontaktovat našeho hospodáře.
  10. Jsou ceny Vašich táborů konečné?

    • Ano, uvedená cena je konečná. Je dobré ještě počítat s kapesným pro dítě na drobné nákupy (pohledy atp.), ale na táboře je vždy všeho dost, není to nutnost. Pokud by došlo ke změně ceny (zaviněné vyšší mocí) budeme Vás okamžitě informovat. V tomto případě jste oprávněni odstoupit od smlouvy bez jakékoliv sankce.
  11. Mohou si děti brát na tábor telefony, elektroniku, atp?

    • Na tábor nedoporučujeme brát jakékoli drahé vybavení. Nemůžeme zajistit jeho bezpečné uložení a hrozí tedy nebezpečí, že dítě věc ztratí nebo zničí. Mobilní telefony také nejsou vhodné, neboť na louce není elektřina a signál je velmi slabý. V případě že budete potřebovat informace o dětech či průběhu tábora, kontaktujte hlavního vedoucího.
  12. Jsou děti na táboře pojištěné?

    • Ano, všichni účastníci jsou pojištěni pro případ úrazu.